Mevakusunannesi Kizlar herkes doğumdan önce ishal olur mu? 39+4 üm belirti olarak ishali bekliyorum ama tam tersi kabızlık var böyleyken de doğma ihtimali var mı
Mevakusunannesi ecembugra53 aynen benimki de oyle gibi aslında baska belirtim de yok sunidende korkuyorum kendi sancisiyla gelir insAllah
ecembugra53 Mevakusunannesi amin canım inş ben de hep dua ediyorum kendi sancım olsun diye Pazartesi net belli olucak inş Rabbim tek avaz da doğurmayı nasip etsin bize 😊💜🤲🏻
ecembugra53 Mevakusunannesi ayın 28 Ekim 28 verilmiş son 9 günüm var ama bakalım 😂😂 geceden beri agrı dan ölüyorum