Birgul Rumeysagnc bende cok heyecanlıyım bi an önce hareketlerini hissetmek cinsiyetini öğrenmek bişeyler almak istiyorum
Ayse_uyar Merveerhannn bel ve sırt ağrısı için yaptığınız birsey var mi bay ağladım bugün ağırdan. Yok böyle bir ağrı😢
Gamzes Merveerhannn seninkini tahmin ediyim erkek olabilir bnde ilkinde aynı belirti vardı kızda yoktu o belirtiii şimdi kıza hamileyim
Denizlice Mervensn1 hahahaha aynı ben valla arada düşünüyorum tuhaflık bendemi neden hiç birşey hissetmiyorum diye 🤣🤣🤣
Merveerhannn Ayse_uyar çok ayakta kalmamaya çalışıyorum.. ağrılar için bide genelde kalsiyum vitamin minarel diye maden suyu öneriyorlar. Bende hergün 1 tane içiyorum artık sanki içince daha iyi oluyor
Hulyamert- Hala bulantılı bir de kasık ağrılarım var sanki kasıklarımın üstünde bir şey oturuyormuş gibi hissediyorum😕
03Sinem03 Benimde bel agrim ve sirt agrım oluyo ama ayakta cok kalinca ve simdiden gobegim cikti galiba 2. Olunca sizinde belli oluyomu karniniz 7+5 im
Babymmm Heyecan değilde sürekli bi halsizlik bulantı hali var ve mutfağa hiç girmek istemiyorum kokudan eriyorum
Babymmm Gamzes oğlumda hiç sivilce yoktu sımdı var köklü köklü hemde 10,02 deyim son bi haftadır bulunıyorum tatlıda yiyorum tuzluda onu ayırt edemem bir de oğlumda böyle olmadı gögüşlerim daha fazla hassas bunda ve şiş agrıyor dokunmada bile
Gamzes Babymmm ben oglumda sadece ekşi yedim mesela kızımda her ikiisinede çok düşkünüm tatlı yerken birden ekşi mandaline yiyebiliyorum ama sivilce olayı bende hiç olmadı
Gamzes Babymmm mesela erkekte tüylerim çogaldı ama bunda yok gibii çok az çıkıyo mesela sende böyle bi belirti varmı genelde kıza hamile olanlarda tüy azalıyo geçen bi postta tartışıldı bu konu çogu kişide öyle
Babymmm Gamzes uf bilmiyorum bende öyle mandalına yeyim beş dk sonra çerez yitebikiyorum hayılrııso bakalım 12 haftada 2 ki teste gidicem muhtemelen belli olmaz randevu alıp tekrar giderim bi iki hafta sonrasına ☺️