Bbusraaa Merhabalar bugün şeker yüklemesi yaptım 96 çıktı haftasonu okduğu için doktorumu rahatsız etmiyim dedim bu değer normalmi yükleme 50 ml yapıldı.
imren91 Bbusraaa 140 üstü sıkıntılı diye biliyorum, normal değerleriniz. Doktorunuz ne diyecek bakalım