nefes5353 Arkadaşlar lütfen yorum yaparmısınız, bugün başım çok ağrıyor, pazartesi doktora gidecem. Sizce sebebi nedir aranızda yaşayan yada bilen varmı?
EbruSevban nefes5353 Sinüzit falan varmı canım bende kronik sinüzit var 35. Haftadan beri çekiyorum çok zor geçiyor