mrskorkut Kader67- 13+1 im bugün gittim doktora ama hiçbirşey söylemedi cinsiyetiyle ilgili 😅 17+1 de tekrar gideceğim inşallah o zamana birşey söyler canım
Kader67- mrskorkut bize de söylemek istemedi ısrar ettik çok merak ediyorum şimdi kafam daha da karışık 🤦🏼♀️