balyanakoglum kızımda o kadar şey aldım ki çoğunu giydiremedim çünkü gelişimi hep önde gitti kilo ve boy olarak maşallah şimdi bile 13 aylık ama 2.3 yaş alıyorum. kışa olur dediklerim dar oldu, yaza aldıklarım hiç hiç olmadı küçük geldi. Şimdi hamileyim inanın 1 tek zıbın aldım dedim doğsun kilosuna boyuna göre alıcam hayırlısı ile.