Ozi1234 bende kulak ici egzama var kulak tipasiz yikanirsam havalar sicaksa ve stresli donemimdeysem azar 11 yildir var gecmiyor bi damlam var hamile kalmadan once onu kullaninca hafiflerdi kadin dogumcuma sordum c gurubu ilac kullanamazsin dedi kbbye git dedi baska ilac versin inanirmisin kasintidan kaniyor havalar soguyunca biraz rahatladim