Ya kızlar size belki komik gelecek ama sırt üstü yatınca 2 gündür karnımda kalp atışı mı artık herneyse içerde bişey pıt pıt atıyor 😄 cidden aşırı hissediyorum bunu. Bebeğimin kalp atışı mı sizce diye soracağım ama Kalp atışı hissedilmez ki . Gerçi İhtimali bile yetti mutlu etmeye. 😂😂 8+2 Haftamızdayız