261018 Kızlar şampuan ve ıslak mendil için hangisini tercih ettiniz ? Uni baby mi dalin mi ? İkisinden birini alıcam ama karar veremedim
Fulya1993 Betull123 bende aynı şekilde ıslak mendili de dalin alacaktim sleepy bezin yanında hediyeydi ☺️ Dalin hastasıyım kokusunun
Nesrin_sipahi 261018 evet cnm daha iyileri var ama herkesin durumu her zaman elverişli olmuyor onlara ben unibaby çok beğeniyorum ablamlarda hep unibaby kullandılar çok memnunlar
Fatos2304 Dalin içeriği içiyim olmadığını söylüyorlar bence mustela sebamed birde minoris daha çok tercih edilen kalitede
Almilaaa Dalin kokusuna hastalığım var şampuan ıslak mendil yumuşatıcı herşeyi dalin almayı düşünüyorum😂😂
Merve612506 261018 ben ilk unibaby denedim pişik yaptı sonra dalin aldım sevemedim 1 yıldır sleepy harika hatta denemek için görümcem ve arkdşma verdim onlarda aynı hemen sleepye döndüler