cansuyldz33 İyi aksamlar kızlar 9. Haftam bugun kasıklarım ağrıyor, vajinamda zonklama hissediyorum bunu yasıyan anneler var mı ? 😒
Zafsim0801 cansuyldz33 13 haftalık gebeyim yaşadım hala daha fazla ayaktaaaa kalınca zonklama olur , ama merak etme ilk haftalardaki kadar olmuyor benım kasıkkk agrım vs alt kısım agrısı vs vardı yavaştan azaldı şimdide gaz sorunuyla uğraşıyorum 🎈😀👨👩👦
Rumeysa1 cansuyldz33 bende 9. Haftadayım ve bende de aynı şikayetler var doktorum olucak korkmalı gerektirecek bi durum yok dedi. Birde benim ekstra olarak aşırı derecede gaz sorunum var hamilelikten öncede vardı bol bol istiratetme bi tavsiye ederim 😊
ayazmoms41 cansuyldz33 canım benim 13.haftaya kadar kasık ağrılarım oldu normal. Sonrasında geçecek inşallah. Bebiş tutunmaya çalışıyor 🙏🏻
Rumeysa1 cansuyldz33 daha önceden ilaç kullanıyordum şuan hamilelikte kullanamıyorum bu şekilde gidicek galiba sürekli gaz yapacak şeyler ye dedi
Hey123 Bende 9. Haftamdayım günler hiç geçmiyoooooorr. Öğreneli 1 ay olmuş sanki aylardır hamıle gibiyim. Karnım hemen belli olsun ve onu hissedeyim istiyorum
Hulyamert- cansuyldz33 bende 11. Haftadayım 3 gündür karnımda sürekli bir gaz sancısı var kasıklarım patlayacakmış gibi oluyor pazartesi randevum var bakalım soracağım
Hulyamert- Bir de ara ara sarı akıntım oluyor 2 gündür akıntımda çok silik pembemsi bi renk var yani çook dikkatli bakınca görünüyor 2 kez oldu her akıntıda değil sizce normal mi. Ben bir de hafif kasık ağrısı olunca biraz moralim bozuldu😕