Merhaba, bugün sanki önceki günlere göre bebeğim az hareket ediyor. Sabah güçlü birkaç tekmesi oldu ama akşam üzeri daha önceleri hareketli olmasına rağmen bugün sakin.
Haliyle endişe ettim elim karnımda oturuyorum, eşim de sağolsun boşuna endişe ediyorsun her şeyden endişe ediyorsun, bir sürü test yapıldı edildi bebeğimiz sağlıklı işte diye bir güzel saçmaladı çıkıştı bana. Ağlaya ağlaya bir hal oldum, beni anlamasımı beklemiyorum ok ama napim endişelenme deyince olmuyor.
Bebeğim iyidir değil mi, doktoru arasam ya da gitsem mi diye düşünüyorum ama hareket de ediyor hiç etmiyor değil. Ne zor bazen sakin kalmak 😞