Kızlar ikiz bebeklerim olacak birini babamın ismini koymayı düşünüyorum aslında ben düşünmemiştim hiç oğlum olursa Ali Ömer koyacaktim tabi hem ikiz hemde iki tane oğlum olacağını öğrendim bana babamın ismini eşim teklif etti istersen babanin ismini koy diye bende bunu aileme söyledim babam gerçekten sevindi gözünde o sevinci gordum düşündüm ki koyabiliriz diğer bebegimide eşim koyacak eşime de ben dedim ablasının oğlu vefat etti istersen bebeğimizin birinin ismini de yeğeninin ismini koyalım diye çünkü hep diyordu bir oğlum daha olursa yeğenimin ismini koymak isterim diye sonuçta bebekler ikimizin ortak😊 onunda hakkı var diye düşünüyorum ben öyle değişik isimleri de sevmiyorum asortik eski isimler hoş geliyor babamın ismi İbrahim eşimin yegeninin ismide İzzet sizce nasıl siz ne düşünüyorsunuz yorumunuzu çok merak ediyorum yardımcı olurmusunuz 🙏😊