Bende 11 haftalık hamileyim. Işttasonda 10 haftalık dedi doktor. 1 hafta ileri geri önemli dwğildüzene giriyor dedi ben de açıkçası kafama takıp kendimi üzmek istemedim daha dikkat ediyorum. Büyük bir problem değilmiş değişiyormuş düzene giriyormuş zaten sıkma kendini