merhaba güzel anne adayları sizlere bi sorum olacaktı ilk hamileligim 3 sene önce olduğu için çok hatırlamıyorum bu aralar kasiklarimda sağ tarafta bi iğlenme gibi bisey var acaba bu hamilelik belirtisi olabilir mi adet dönemine ise 5 günüm var geçerse test yapacağım merak ettiğim için sizlere bi sorayım dedim