Mervensari Karahan_ çok çok normal kuzu benimde öyleydi o zamanlar adet olamıyorsun artık bunun etkisi var çocuk rahme tutunma aşamalarında hala onun ağrısı var çok normal 🙈
Tugceasl Karahan_ daha ne ağrıların olucak 4,5 aylık olduk bel ağrım kasık ağrım geçmedi hala korkma endişelenme normal bunlar
Karahan_ Mervensari Çarşamba günü 2 li tarama olcak. Gidincede doktora söyleyeceğim yine. Hanı şiddetli değil öyle ara ara gelip gidiyor.. birde strestende oluyor Mus galiba eşim asker yanımızda değil onada üzülme can sıkma durumu var😕
Karahan_ Mervensari nerde asker? Şuan izinler de kapalı ne zaman gelecegi belli değil ister istemez insan üzülüyor ya😕 bazen hiç ağrım olmuyor. Hamile olduğumu anlamıyorum bile.kimi zamanda böyle kasık ağrım oluyodu kalça falan. Ama karın ağrım yeni oldu