irva MahraMeyra Süresiz izne çıkmış.Bende hastasıydım.Çalışmıyor şuan yani.O yüzden zeynep elmalıya geçtim.
MahraMeyra irva ama izne çıksa elif hanım mutlaka söylerdi benim 20 gün sonra doğumum var 1 hafta izne çıksa hemen söylerdi elif hanım. Altunizade acıbadem e gittiğini duydum hemşire arkadaşlarımdan ama emin değilim araştırıyorum.
irva MahraMeyra Bende emin değilim zaten işin içinde var bir dümen diye düşündüm.Kendisine yazdığımda sağlık sorunum dolayısıyla 3 ay izne çıktım dedi.Benimde son haftalarımdı.Başka hastaneye gittiyse söyleseydi bari de oraya geçseydik.Öğrenirsen bize de söyler misin ?