Tugce0158 Ozge0634 20+5 haftalığım bendede düzensiz bağzen çok güzel hissediyorum bagzen ise tık yok .üstte kalsın diye yazıyorum .Allahın izniyle hiç bir sıkıntı yoktur inş🙏.bende panik oluyorum hissetmeyince gayet iyi anlıyorum seni
Eminesendur daha çok erken ben 27 . Haftada 2 gün haraket etmedi dedim doktora gittim doktor baktı dedi haraket ediyor ama sen hissetmiyorsun dedi şuan 31haftalık baaya baya haraketlendi gibiyada güçlendi
Ozge0634 Eminesendur bende biraz tedirgin oldum normalde de bazı günlerde hissetmediğim oluyodu ama mutlaka bi iki kere hissediyodum
Eminesendur Ozge0634 ben de iki gün korktum babası kulağını dayıyınca kalp sesini duyabiliyormuş bu haftalarda bende öyle yaptım sende söyle birine karnına dayasın kafasını kalp atışlarını dinlesin onun dışında tedirginsen yinede bir doktoruna uğra için rahatlar en azından
Ozge0634 Eminesendur deneyeceğim canım çok teşekkür ederim doktora da gidecektim ama burda nöbetçi kadın doğumcu olmuyo o yüzden gidemedim bide çok ortalığı karıştırmak istemedim