Ftmgl12 Adetime 3 gün var çatlatma ignesinin 11.günü bugün bu şekilde olup sonucunu merak edenler belirtisi olanlar topalanalim sohbet olsun 😊
Dilek0809 Ftmgl12 benim de 9.günüm ama adetime daha 10 gün var sanırım 12.günden sonra test yapacağım inşallah yanıltmaz beni iğne
Dilek0809 Ftmgl12 kasıklarımda iğne batması gibi batmalar var ama bu da iğne belirtisi diyorlar, hayırlısı artık😊
Ftmgl12 Dilek0809 hayırlısı bakalım bendede kasık ağrısı var biraz bekliyorum testi ne zaman yapsam acaba doktor 4-5 gün adetin geçerse gel dedi ama benim sabrım yok gibi 😁
Dilek0809 Ftmgl12 erken gebelik testi aldım ben iğnenin 12.gününden sonraki bir kaç gün içinde yapmayı planlıyorum. İnşallah vardır bekleyen herkeste🙏🏼
Tezcansadulla Catlama ignesini oldugum 12. Gun sabah testi yapmistim oglumu oyle ogrenmistim 12.13. Gun test yapilabilir bence kizlar
confundo Benim de adetime dört gün kaldı. Klomen kullandım ama doktora gittiğimde bir tanesi çatlamıştı bile iğne olmadım. Bu sabah normal gebelik testi yaptım negatif çıktı. Acaba gözükmemiş olabilir mi testte?
Tezcansadulla confundo bazen gec dollenme de olabilir cnm normal iliskinin ustunden 10 gun gecince kanda 15 gun gecince de idrarda ckiyor
Tezcansadulla confundo ama ovulasyon testiyle kendinde takip etmismiydin mesela 1. Gun yumurtlama catlama gunuyse 14. Gun adet olman gerekir yumurtlamadan 14 gun snra test yapilabilir
confundo Teşekkür edeerim Tezcansadulla teşekkür ederim yanıt için. O zaman yanlış olma ihtimali de var biraz daha bekleyip kan vermek en iyisi sanırım😔
confundo Tezcansadulla testle takip etmedim bi yerde izlemiştim bu tarz ilaçları kullanırken hep pozitif çıkıyor diye. Bi de irili ufaklı dört yumurta gelişmişti. Ayın dokuzunda doktora gittiğimde biri çatlamıştı. Sekizinde ilişki olmuştu. Sonra 9-10-11-12 sinde ilişki oldu.
Tezcansadulla confundo tabikide adetini bekle derim yada sabirsiz oluyor insan gidip kan ver ama adeti beklemek en iyisi geliyor bana