Anne12-3 merhaba ☺️ Benim normalde de tansiyonum düşüktür ama hamile kaldığımdan beri son 1 aydır 10:3 11:4 lerde takılıyo buda su içmediğim zaman sürekli ayakta durduğum ve kendimi yorduğum zaman oluyor doktor hamilelikte düşük tansiyon iyidir yüksek olmasın kork bu bi sıkıntı değil sen bol bol dinleniceksin kendini yormuycaksın dedi bende öyle yapıyorum ve diğer arkadaşların dediklerine katılıyorum soluna yat 🤗