Fatmaayae ben yaptırmak hiç istemedim doktorum zorla yaptırdı.önce aç karna kan veriyorsun sonra bi içecek içiyorsun içinde şeker var tadı iğrenç 🤢 1 saat sonra kan veriyosun tekrardan,1 saat sonra tekrar..benim o günüm biraz perişan geçmişti belkide psikolojik olarak yaptırmak istemediğimdendir bilmiyorum.bide kahvaltısız güne başlayamam hiç onunla da alakalı olabilir.malum aç gidiyorsun ve yediğin tek şey şekerli su yani.