buket_22 Kızlar merhaba ben 8+4m ama kasiklarmda agri oluyo doktor normal diyo sizler nasılsınz agriniz ruh haliniz bende mi anormallik var anlamadim 😐
SemihDamlaDalan buket_22 ilk zamanlar olur canım ağrı ve ruh hali değişiklikleri bende de oluyordu şuan 16 haftalığım arada oluyor halsizlik vs.
feyzosvemercimek 8+2yim daha dün yazdım buraya kasık ağrısı için zaman zaman kasıkta zaman zaman genital bölgede ağrı oluyor ben de korkuyorum 🙄