Kızlar merhaba 29+5 haftalığım bebeğim erkek dün öğleden beri göbeğim taş gibi cok sert patlıcak gibi hissediyorum sanki cok yemek yemişim de 1 damla su içiçek yerım yok gibi ama halbukı az yiyen ve o yediğimide kusan biriyim cok mıde bulantısı yasıyorum ilaçlar bile fayda etmiyor oyuzden cok yemekden değil kabızlık desenız sabah 6 dan öğlen 1 e kadar 3 kere büyük abdeste çıktım gayet normal abdestim bugun oldu hala geçmedi öyle sonra yürürken kasıklarımda ağrı gibi bişey başladı otturunca bi sorun yoktu yürüdükce fırtlatçak gibi hissediyordum doktoruma yazdım nst çekelim ağrı eşiğin olabılır rahmın kasılabilir hissetmezsin dedi öyle olunca başka bölgedeydim hemen özele gittik nst çektirdik doktoruma yolladım ağrın yok ama bebek sıkıntılı görünüyor dedi muayne oldum o doktorda bana herseyin normal oldugunu söyledi göbeğimin sertliğine baktı normal dedi hamilesin dedi 2.nst cekıldım gene normal dedi bu sefer kendı doktorumda 2.nsten normal dedi bu arada bebek dogum şekline dönmüş başı aşşagıda dedi ama sertlik benı rahatsız etmeye başladı bazen acıyor bebek hareketleri de canımı yakıyor ara ara bide kasıgımda sızı hissediyorum bazen doğum pozisyonu aldıgı ıcın mıdır bunlar bu arada ara ara sırt agrım oluyordu ama dünden beri tekrar ağrıyor ama ne yaptıysam geçmedi