Sermec27 Esmakks ahh kuzum ahh içim yandı ben de 7 ay önce oğlumu kaybettim doguma 2 hafta kala 38 haftalıkken Allah sana sabr versin 🤲 😔
Bhrykndmr Esmakks allahım yardımcınız olsun, Allah sabır versin 🤲🏻 Allahım tez zamanda acınızı hafifletip güldürsün inşallah.
Bilgedenek Esmakks Rabbim sabır versin. Seni o kadar iyi anlıyorum ki.bende 5 bebeğimi o şekilde kaybettim. O psikoloji Kelimelerle anlatılamaz…
Ayten1994 Esmakks inseAllah dogurdugun an bebeginin kalbi baslar stmaya..rabbim ol der her sey olu verir.
Sermec27 Ayten1994 o kadar cok istemiştim ki bunu belki dogunca mucize olur ve yaşar diye 😔 rabbim sabr versin arkadasa inşallah normal dogum olursa sonra gebe kalması daha kolay olur ben sezeryan olmuştum rabbim yardımcısı olsun cok zor
Sermec27 Ayten1994 hiç bir sebebi yok maalesef 😔 oğlumun bütün tarama testleri temizdi kordon dolanması falan hiç bir sey yoktu sonra genetik test yapıldı temiz cıktı pıhtılaşma da cıkmadı rabbimin takdiri böyleymiş 😔 doktorum dogal ölüm dedi
Cbpinarq Esmakks Seni cok iyi anliyorum bende bebegimi aynı haftada kaybetmistim.Rabbim sabırlar versin inşaallah dogumun rahat geçsin canım benim🌼
Ftm-Srgn Sermec27 peki hic hareketlerinden anlamadin mi canim yanlis anlama da ben bir haftdir hissetmiyorum bebegimi korkuyroum😥