Arkadaşlar selam, bebeğim 33+0 da 47 cm. Boyu sürekli 2 hafta önden gidiyor,sonra haftası ile uyum yakalar mı ya da bu çocuk doğduğunda kaç cm olur tahmini eger 40ta doğarsa, benim yenidoğan takımlar boşa mı gidecek😬 😄 Deneyimi,bilgisi olanlar var mı?