Ben esnek olarak bebek yagı kullanıyorum. Yani hem bebeğe hem de size karsı en zararsız etkisiz suan o. Bıkaç önerilen yaglar da var tabi kakao yagı diyen var zeytinyagı diyen var nemlendirici kremler var dıyenler de oluyor. Ama benn 7 ay bitecek en güvenli ve zararsız olarak gördüğüm bebek yagını kullanıyorum ve tavsiye ediyorum🥰