svvlgnrt ben 10 ay önce apandis ameliyatı oldum korkunç bi ağrıyla uyandım hemde kustum aşırı derecede gaz vardı acayip sıkıştirdi çok kötüydü 15 gün önce genel anestezi sezeryan oldum başıma gelecekleri tahmin ederek girdim ameliyata ama kendime gelince ne agrım oldu ne gazim oldu mide bulantısı sersemlik hiç bişey olmadi bu kadar rahat beklemiyodum iki kere narkoz aldım ama çok farklıydı ikiside sezeryan daha ağır bi ameliyat diye biliyorum apandisi kapalı ameliyat oldum cunku