Bir_Prenses_Annesi estağfirullah canım , şöyle ilk gebeliğimde aslına bakıldığında başlarda bi sorunum yoktu hamileliğim boyunca hep çalıştım bu arada 3. Ayımda bi düşük tehlikesi atlattım birde gebeliğimin son ayında doğuma 2 hafta kala gebelik zehirlenmesi geçirdim preklamsi oldum ( yüksek tansiyon, idrarda protein kaçağı, ödem) buna bağlı olarak suni sancı ile doğum başlattılar 37+4 te ama vücudum sancıya cevap vermedi açılmamda olmayınca mecburi sezeryan oldum , 2. Çocuk içinde dediğim gibi beklemiyordum bile ben yine çatlatma iğnesiyle olur sanıyordum ama çok şükür habersiz kendiliğinden oluverdi Rabbim nasip etti , şimdi aynı sıkıntıları yaşamamak için coraspin verdi doktorum bakalım inşallah bunuda hayırla sağlıkla atlatırım dualarım seninle sende bana dua et inşallah😌🌸🤲🏼