Esraguler kanından bahsetmiyorum, benim ilk kızımda silindi hastanede bebek hatta ben yıkadılar sandım öyle silmişler. Bebek doğunca vucudunda beyaz beyaz amniyo sıvısından kalan parçacıklar oluyo Bi adı vardı unuttum bişey tüyü deniyo ama tüy gibi değil, onlar 2 gün içinde vucudunu emmesi lazım bebek için sağlıklı olan bu. Bi araştırın isterseniz