İyi akşamlar anneler ,35. Haftamın içindeym düne göre sanki bebeğim daha az hareket ediyor ve sertleşiyor ara ara serlerimde de karnımın içi ağrıyor sanki .bu durum beni endişelendiriyor açıkçası. Köy okulunda öğretmenim ve şehire uzak . Doktorumu aramalı mı yada hastaneye gitmeli mi sizce ?