Ozlem_caglar06 Kendimi çok zorluyorum ama hala kilo kaybediyorum baş ağrısı ve çok uyku problemim var bunlar normal gibi gelse de yemek yiyememem normal seviyede değil … başına gelen oldumu ve nasıl başa çıktınız bana yazar mısınız ?
mercimeginanne Ozlem_caglar06 ilk aylarda kilo vermek doğalmış istifralardan dolayı. Bn 12-13 ten sonra gram gram almaya başladım kilo ki şuan 17. haftadayız 1,5-2 kilo aldım daha
nurmavisi Ozlem_caglar06 ben 14-15. Haftalara kadar hiçbir şey yiyemedim. Tam 7 kilo verdim. İki günde bir akşam yarım kase çorba ancak içiyordum o da eşimin filan zoruyla. Suyu bile zar zor tüketiyordum yani. Naptıysam düzeltemedim valla kendiliğinden geçti 14ten sonra yavaş yavaş. Ama o arada bir iki kere çok güçsüz kalıp serumla sıvı takviyesi aldığım oldu çünkü bir yandan da bulantı ve kusmalarım oluyordu. Yani gebeliğe bağlı bir şey olduğu için pek çözümlü bir mesele olmuyor bebeğin gelişmesi ve yerleşmesiyle zamanla geçiyor gibi 🤷🏻♀️