SerapSzk Mrb. İkili testimde riskim yüksek çıktığı için aminosentez istedi doktorum. Aranızda aminosentez yaptıran,Yaptırıp sorun yaşayan ya da iyiki yaptırmışım diyen varmı? Birde piyasada fiyatlar ne durumda ?
Srzrk SerapSzk Amniyosentez değil de fetal DNA testini araştır bence. Benim de ikili testim beklenenden yüksek gelmişti. Fetal DNA testi yaptırdım. Amniyosentezde anne karnından bir sıvı alınıyor. Yüzde 100 bir sonuç veriyor ancak az da olsa bebek için riski var. Fetal DNA da ise anneden 1 veya 2 tüp kan alınıyor. O kandan bebeğin kanı ayrıştırılıyor ve bebek de risk belirleniyor. Yüzde 99 doğru sonuç veriyor. Ben Mayıs ayında yaptırmıştım. 2700 TL idi.
Bsnjsksnnnskm SerapSzk ben amniyosentez yaptırdım sonucum çok şükür iyi çıktı 33 haftalık oldum şuana kadar bi sorun daha yaşamadım ams erken doğum riski olabiliyormuş inşallah olmaz bu aralar onu kafama taktım ama tek doktorla kalmayın karar vermeden önce cnku bnde çok doktora danışıp karar verdim inşallah sağ salim kucağınıza bebeğinizi alırsınız 🙏
TantonE SerapSzk ben yaptırdım canm İstanbul kanuni sultan Süleyman eğitim araştırma hastanesinde yaptırdım bir sorun yaşamadım
TantonE SerapSzk bi ücrette ödemedim sonucum temiz geldi çok şükür 18 haftalıkken yaptırmıştım salı da doğumum var inşallah
SerapSzk Srzrk doktorum net sonuç vermediğini söyledi kan testlerinin. Buna fetal dna da dahil dedi. Kendiside aminosentez yaptırdığını anlattı o yüzden biraz daha mantıklı geldi. Risklerinden de bahsetti ancak bu risklerde çok çok büyük riskler değil gibi. Bakalım 1 haftaya kadar yaptırıcam inşallah iyi sonuçlar alırım.
Smgyy SerapSzk canım doktoruna güven inan tedbir bizden taktir allahtan herşey sizin için güzel olsun rabbim sağlıkla sıhhatle evladını sana bağışlasın.
Srzrk SerapSzk Yüzde 99 ciddi bir oran bence. Ben 4 doktordan öneri alıp ona göre yaptırmıştım. Sağlıkla gelsinler inşaallah 😊
TantonE SerapSzk benim dr umda fetal DNA da sorun çıksa yine Amniyosentez e geleceksin dedi direk Amniyosentez daha net sonuç dedi birkaç dakikalık bi işlem zaten çok dikkatli yapılıyor sonrasında birkaç gün dinlenirseniz sorun yaşamaZsınız
Bsnjsksnnnskm SerapSzk benim ozeldeki doktorum devlete yaptırmayı önerdi izmir tepecik hastanesinde yaptrdim
SerapSzk TantonE Gaziantepte 2 klinikte ve üniversite hastanesinde uzmanları var. Üniversite hastanesine güvenmiyorum dış gebeliliğimde ordaki profösörlerin ilgisizliği ve bilgisizliği yüzünden ölümden döndüm. Özelde biraz pahalı olacak ama bebeğimiz için katlanıcaz artık 😒
TantonE SerapSzk hakkınızda hayırlısı olsun inşallah ben istanbuldayım çok sorunsuz geçmişti inşallah sİzinde öyle geçer bu arada eşim Antepli 😊
SerapSzk TantonE bu hafta yaptırayımda içim rahatlasın. İnşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız evlatlarımızı.