Edanuronur Haftadayım bugün doktor bebegin eşinin çok fazla kireclendigini söyledi suyunda da azalma varmış böyle bi durum başına gelen var mi
Mamyyyyy Edanuronur bnde 34+4 te kontrole gittim plesanta kireçlenmeye başlamış dedi o ne demek dedim doğumun yaklaştığını gösterir dedi iyi mi kötü mü bilemedim bugünde 36. Haftaya giriyoruz
Nurseelif Edanuronur ben 36+2 de aynı sorundan bebeğimi kucağıma aldımm şimdi 8 günlük olduk içini ferah tut 2650 gr 48 cm doğdu kuzum hemen yanıma verdiler gönlün rahat olsun 😊🙏🏻
Edanuronur edebimuberra ama doktor normal doğumu kaldiramayabilir dedi çünkü bebegin beslenmesini engelleyebiliyormuş o yüzden sezeryan da alınabilirmiş
isilay Edanuronur dinleneceksin dikkatli ol dedi progestan başladık kanamam durdu onuda bırakabilirsin dedi bebek iyiymiş zaten kanama az olduğu için bebege zararı yok dedi ama bidaha kanama olursa hastaneye yatış vereceğini söyledi
Edanuronur Mamyyyyy anladım benim doktor bebek kaldiramayabilir dedi çünkü baya kireçlenmiş 1 hafta öncesinde birsey yokken bi anda ne oldu böyle anlamadım
meltem-56 Dün bende doktora gittim 25 haftalığım bana plasenta da nokta nokta açılmalar var dedi hiç yorulmamam gerekiyormuş
bir_pasa_annesi Edanuronur aynen cnm bende 1 hafta öncesine gitmiştim hiçbirşey yoktu 1 hafta sonra gittiğimde eşi yaslanmıstı ertesi gün sezaryena aldı
bir_pasa_annesi Edanuronur benimkinin eşi yaslanmıstı 38 haftalıktı ertesi gün doğuma aldı cnm bekletemem dedi
Edanuronur bir_pasa_annesi yaşlanma ve kireçlenme aynı şeymiş benimde su an 37 haftalık sezeryana mi aldılar
bir_pasa_annesi Edanuronur ewet cnm zaten zorunlu sezaryen olacaktım rahimde perde vardı ameliyat olmustum ondan dolayı sezaryen olacaktım eşide yaslanmıstı zaten bekletmeden aldı