Gizem2312 Merhaba, doktorum bugün cyclo progynova ilaç yazdı. Doğum kontrol hapı mıdır? Kullanıp hamile kalan var mı aranızda?
Aslihan2 Gizem2312 Hayir canım adetini düzenler bende kurtajdan sonra o ilacı kullandm hâlâ kullanıyorum kullanmanda fayda var
Dilek0809 Gizem2312 kürtaj sonrası ben de onu kullandım bir ay adetim düzensiz diye vermişti adetini getirir ve rahmini toparlar. Her gün aynı saatte almaya dikkat et hatta alarm kur. Ayrıca çok geçmiş olsun
Gizem2312 Aslihan2 Dilek0809 Korkum şu hamilelikte kullanılmaması gereken bir ilaç ve doktorum eğer bebek istiyorsanız tekrar beklemeye gerek olmadığını söyledi. İlacı kullanırken hamile kalırsam bir zararı olur mu diye merak ediyorum. Kürtajdan sonra hemen hamile kalınıyor derler çünkü
Aslihan2 Gizem2312 büyük ihtimalle bu ilacı kullanırken hamile kalmazsın bu rahimi toparlamak için adetlerini düzenlemesi için