Mutluuyuvaa Merhaba hanımlar🌸 11+2 deyim daha ve çikolata yeme isteği her geçen gün artıyor günde 1 tane yesem sıkıntı olurmu acaba yiyeniniz varmı
Attent Mutluuyuvaa çok abartmadan yani bişey olmaz ama fazla yerse artık fazla kilolar uğraşmak zorunda kalırsın ve bebeğe de zararı olur
MystryYYy Mutluuyuvaa ben 22 haftaligim istahim açıldığından beri her gun illa tatli bisilee yiyorum cnm cok cekiyor yapcak bisi yok ☺️
meldem Mutluuyuvaa ye canim bitter ye daha saglikli kendini cok kasma ben yiyorum sahsen yarin 27 hafta olcaz
Mutluuyuvaa meldem Bitterde severim o zaman bitter tüketeyim çoğunlukla. Peki bebeğin ultrasonda hareketini arttıran bitter çikolatamı normal sütlü olanmı?😊
MystryYYy Mutluuyuvaa valla cnm ben kendimi bildim bileli hep cikolaatli tatlilsr sutlu tatlilsr vs cok severm . Demin hatta cnm tatli bisiler istedi esime siparis verdim yiyince mutlu oluyorum rahatliyorum . Kızımda hareketleniyor baya bence oda cok mutlu 😅
meldem Mutluuyuvaa bitter su karelerden bir tane ye canim birde yuruyus yap biraz hareketleniyor su icip sikisik girersen rahim uzunlugunu da doktor daha net olcer
Mutluuyuvaa meldem Çok sağol canım çok yardımco oldun deneyeceğim inşAllah hayırlı haber alırsam yazarım sana 😊😊