Ben komşuda düşecektim tuttular sağ kalcam üstü yüzeyi yani sanki kemiğine kadar ağrıyor hareket edemiyorum 3 gün ağrıdı doktoru sorduk gelmeniz gerek yok gebelik le alakalı değil dedi ben yinede gittim bebegi görmeye çok şükür bi sıkıntı yok ortopedi ye gitmem gerekiyor muş bende gitmedim geçti ama magnezyum ve kalsiyum ilaç yazdi