Merhaba herkese, normalde kontrollerimizde hic uyumsuzluk yoktu, gelisme olarak 1 haftaya yakin önden gidiyorduk, detayli ultrasonu da 23. haftada yaptirdigimizda kafa capinda bir sey yoktu, gecen hafta Pazartesi gunu kafa capi 2 hafta önde cikti bunun da bir sknti teskil etmedigini sadece ilerleyen zamanlarda dogumun sezaryene donebilecegini soylemisti, bugun baska bir doktora gittik ve kafa capi 3 hafta buyuk cikti o da bir sorun gormedi cok sukur, sivisina falan bakiliyormus.. ama yine de perinatologa yonlendirdi.. hicbir skntimiz yoktu hala daha yok cok sukur, oldugunu da hic bir doktor soylemedi sadece tedbir amacli gitmemi istedi.. var mi bu durumu yasayan anne veya anne adaylari? Tabii ki ne kadar bir sknti yok denilse de ilk hamileligim oldugu icin endiseleniyorum haliyle, simdiden tesekkurler hepinize 🙏🏻