2artiikizannesi ymc0355 kızım olsaydı ismini Zeynep duru koymayi düşünüyordum canım duru ismi gerçekten çok güzel bı kızım var onun ismide çok hoşuma gidiyor benim öneririm elif nehir 😊
Aysnr0507 Duru ismini çok beğeniyorum hatta bende düşünmüştüm ama yakınlarımın çocuğunda olduğu için koymadım. Benim kızımın da adı Öykü Mila olacak inşallah
Cagla_92 Duru ve defne çok var herkes bu isimleri koyuyor bence farklı olması adına cemre gayet güzel Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin