Gnl11 Hanımlar hamilelikte ne giyiyorsunuz ben önceki kıyafetlerimi giyemiyorum rahat olmadığı için ama sürekli eşofman giymekte modumu düşürüyor ne öneriyorsunuz
ecembugra53 Gnl11 hamile pantolonu aldım lcw den cok rahat ediyorum elbise cok giydim en rahat onlar 😊 sende öyle yap
haziranin25i Gnl11 2 tane hamile pantolonu 2 tane tulum 5 tane hamile tshirtu 2 tane de tayt aldım lcw den 🤗🙄
irva Gnl11 2 tane pantolon almıştım 2 de tişört daha da almadım gerek duymadım.Zaten sürekli spor takılan bir yapım var.Eşimin kıyafetlerine dadandım.😃 Bazen de erkek kardeşimden çalıyorum.
ymc0355 Ben elbise giyiyorum ama hamile pantolonu falan da bakmayı düşünüyorum en rahatı yine de elbiseler sanırım 🌸
EsraUmt Gnl11 waikikinin çok güzel hamile elbiseleri var ben pantalon da almıştım ama en fazla 2 ay giyebiliyorsun elbise daha rahat