37+4 haftalık olduk bugün kontrolümüz vardı düzensiz kasılmalarım olduğunu söyledi doktorum. Çatı muayenesi de oldum açılman yok dedi ( asla abartıldığı gibi değil hissetmedim bile ) ama geldikten sonra kahve rengi leke gelmeye başladı nişan bu şekilde mi oluyor ? Birde açılma olmadan doğumu başlayan var mı?