Busraafth ben de hamile kaldığım ay, adetime 4 gün kala doktora gitmiştim çok ağrım oluyor diye. Doktor vajinal ultrason ile bakıp sol rahimden çift yumurtlamışsın sağdan yumurta yok ama bu ay hamile kalsaydin ikiz olabilirdi demişti. Ondan birkaç gün sonra hanile olduğumu öğrendim🙈 doktor şaşırmıştı. Adetimin bitmesine 4 gün kala yumurtlamışım ama sağdan aslında yumurtlayıp döllenme başlamış bile🙊 o gün değerlendirseydik soldan yumurta da döllenebilir ve ikinci bir embriyo bir hafta arayla olabilirdi demişti. Çok şaşırmıştık bu olaya😌