Rukiyealpteki doktorun zaten kan uyuşmazlığıniz oldugunu bilir indirekt coombs testi yapmasi lazim sonuca gore 28.haftada igne yaptirman gerekiyor ancak benim doktorum testin sorunsuz çıkmasına ragmen önlem açısından igneyi yaptırmıştı suan 2.ye hamileyim doğumdan sonra tekrar yapılmadığı için 28. Haftada uyusmazlik ignesi tekrar yaptirdim 28. Haftaya gelmeden kesinlikle konuş doktorunla allah korusun her türlü sıkıntılar yaşanıyor sen önlemini al gerisi takdiri ilahi korkma korkulacak birsey degil zamanini geçirme yeter