Glshhrn büyük oğlumda 19 a kadar yükselmişti. Doktorumuz yarın da bakalım düşmemiş olursa yatış demişti. Güneş ışıgını sordum. Bilimsel bir kanıt yok ama dene istersen demişti. O zamana kadar zaten devamlı emzirip kocakarı hurafelerini bile denemiştim düşmemişti. Son gün artık o panikle mart ayında birde o soğuk havada oğlumun kolunu bacağını yüzünü açıp güneşe tuttum. 1 saat arayla çıktıgıımda 4.5 dk kalacak şekilde 7.8 kez tekrarladım. Ertesi güne birden 12 ye düşmüştü. Tesadüf oldugunu düşünmüştüm ama 2.oğluma ocak ayında dogum yaptım. 5.gün hastanede 15 çıkmıştı. O günde zaten sarardıgıını kendim de fark ettim. Doktor 2 gün sonra tekrar bilurubin bakalım dedi. Eve döndüğümde 2 gün boyunca yine güneş ışıgına tuttum. Gittigimizde tamam geçti dediler. 2.de emin oldum ben güneş ışıgının fayda ettiğine. Bence denemediyseniz deneyin. Geçmiş olsun