Gdemir Kızlar merhaba biz 30 haftalık olduk bebegimle sizce hastane çantası hazırlamak için erken mi yoksa biraz daha beklemeli miyim 🤰🏻😊
Yumosmelos Gdemir 34 deyim dün hazırladım anca musaitlik ve keyifli oldugum zaman denk geldi kendini iyi hisssediyorsan ertelemeden yap ilerde agırlasabilirsin denk gelmeyebilir .. ilk müsaitlikte aradan çıkar derim
fatosd84 Gdemir bende haftaya 30 olucam inşallah bugün yıkama maratonum başladı sanırım 1 hafta sürecek bitince çantamı da hazırlarım inşallah
Zeyyno_ Gdemir Bende 31+4deyim son küçük eksiklerimiz var biberon bez vs alınca hazırlıcam da bezi kasım ayınn başında alim diyorum 🤷 herkes çantasını hazırlamış ben dha kendime hiçbişey almadım bebişiminkiler tamam🙈😂😂😂
Rosebhr Gdemir bizde 30+2yiz ahh trendyoldan dolabımız gelse de herşeyi yıkasam diye bekliyorum parça parça yapmak istemiyorum🙄
nec66 Gdemir canim ben 36 haftaligim daha hazirlamadim. Acele etme sonra yapcak bisey kalmayinca brklemek zor gelir 😀