maviscik77 Doktorum kesen büyük ikiz olabilir dedi , tek kese göründü ama kontrolüme 12 gün var meraklandım , daha önce başına gelen var mı kızlar
2artiikizannesi maviscik77 benim ki tek yumurta ikizi ve 7 haftalıkken belli olmuştu ikiz oldukları belli olurdu ama şimdiye ikiz olduğu
maviscik77 2artiikizannesi ama ben daha ikinci kontrolüme gitmedim ilk gittiğimde öyle dedi sonra ki randevuyu ileri tarihe verdi yani daha göremedim
Mineust Bebim 7. Haftada tekti kalp atışını tek dinledik. 10. Haftada ikiz oldgnu ögrendik canım. Banada kese büyük gelmişti ama doktor bişe dememişti. Olabiliyo yani herşey. Eğer istiyorsan inşallah gönlündeki olur