Enfeksiyonla başım dertte 35+6 haftalık olduk bu güne kadar bir kere olmuştu ve kullandığım ilaçla hemen geçmişti geçen sağlık ocağında yapılan tahlil sonucunda yüksek derecede enfeksiyona tekrar rastlandı ne yaptıysam geçmiyor kullandığım ilaçta bi işe yaramadı sanki neler yapabilirim pazartesi doktorum arayıp bunu bildirmem gerekiyor mu acaba yardımınıza, fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için 🙏