Ruya26 Selam kızlar Ncr hastanesinde yakın zamanda doğum yapmış ya da yapacak olan var mı bilgi alan var mı doğumla ilgili refakatçidir fiyattır vs.. ☺️
Hulyaparlak Ruya26 canım bende ncr de doğum yapmayı düşünüyorum yakın zamanda gidipte memnun kalan arkadaşlar var mı acaba 😊
Ruya26 Hulyaparlak Ben 1 gece kanama nedeniyle doğum katında kaldım odaları güzel temiz hemşireler ilgiliydi ama doğum apayrı bişiy tabi bende merak ediyorum ☺️
Hulyaparlak Ruya26 bende ncr de rahim filmi çektirmiştim ama çok az kalmıştım genel anlamda temiz ve hijyenikti
B0220 Ncr ye gidiyorum 34 haftalık gebeyim doktorum Dilara basat şuan için herşey çok güzel umarım doğum da güzel olur 🤲🏻🥰