Nazlierdem Yaman02 Hızlı resime girip fotoğraf yüklüyorsunuz altta resmin linki yazıyo kopyalayıp yapıştırıyorsunuz 😊
Nazlierdem Esraaelisa1 Çook güzel olmuş ellerine sağlık ismi de çok güzel düşündüğüm isimler arasındaydı 🙈
Esraaelisa1 Nazlierdem Teşekkür ederim canım 🙏💜 Malzemelerini aldım bir sayfadan kendim yaptım valla , başka bir postta yazmıştım işte kızımın adı Elisa olacak diye Elisa ‘nın anlamıda cennet kapısında bekleyen Melek , Allah’ın sözü , Hz.Zekeriyanın eşinin ismi bana yazmış bir kişi daha çok hiristiyanlar da kullanılıyor konulması uygun olmaz o zaman neden bu anlamları taşıyor ayrıca bu isimi koyanlar var ama herkeste yok 🙄☺️
Nazlierdem Esraaelisa1 Kimseye takılma canım herkese herşeyi beğendirmezsin hep bir kulp bulurlar çok güzele bir isim adıyla büyüsün İnşAllah 🙏😘
Esraaelisa1 Nazlierdem amin canım 🙏🥰 diğer beğendiğim isimlerde şöyle ; İlay Ece , Nare , Roza Nil , Meyra , Asya Narin, Lina , Elif Sare , Hafsa Sare , Ayşe Vera 💜
Esraaelisa1 Nazlierdem aynen canım ben 4 aylıkken Elisa ismine karar verdim ve alıştık bu isme başka isim koyamıyorum meyra ile değiştirmeyi düşündüm bu tarz şeyler yaptırdım birde sende yaptırmayı düşünürsen instagramda “esttasarim “ sayfanın adı inceleyebilirsin 🥰