Mrzy doktorum bana duphaston verdi onuda kullanıyorum pazartesi bitiyor bebek yoksa adet olursun üç günde dedi varsada bebeği tutar rahmi hazırlar yumurtalıklarını geliştirir dedi bu ilacı kullandığım ertesi gün yumurtlama gördüm değerlendirdim 8. Gün bugün hayırlısı bekliyorum göğsüm ağrıyor kasıklarda bi batma var