Birşey olmaz Allah’ın izniyle benim daha önce 2 düşüğüm oldu . 6 8 haftalarda. Rahim de başka bı sorunum da var . Çok şükür bu hastalara gelmk bile hayal gbi geliyordu bana insallh daha da ilerleriz . Panik yapma yat sürekli. bide yiyebiliyor San avadako ye rahim e çok iyi geliyormuş