Anneninfikirleri Kızlar merhaba 32+1 günlük hamileyim.Bugün doktora gittim bebeğim 35 haftalık gözüküyor.Şeker ve tiroite baktırdım değerler normal çıktı.Bebeğim 3 hafta ileri çok korkuyorum Bilgisi olan paylaşabilir mi lütfen içim içimi yiyor
feamtrmea Anneninfikirleri bana da aynısını diyolar her gittiğimde canım hatta doktor beni senin haftalarında pernatoloğa sevk etti bişey mi var diye gittik bişey çıkmadı şuan 36+2 yim hala üç hafta önde bekliyoruz bakalım ne olacak içini ferah tut oluyo yani böyle şeyler😊
fatosd84 Anneninfikirleri benimde 10 gün önceden gidiyor şekerime bakıldı kan testlerim güzel çıktı ben ve eşim iriyiz normal buluyor doktorumuz
Ruya26 Bizimde 30 haftalık ama ultrasonda 32 çıkıyor şeker tiroid yok 🤷🏻♀️ Genetik olduğunu düşünüyoruz..